^*^*^*^*^*^*^*^*ایران کمیاب^*^*^*^*^*^*^*^*

من حمید هستم از شیراز . در این مکان سعی خواهم کرد جدیدترین نرم افزارها , ترفندها و موزیک و مطالب جالب دیگر را قرار دهم .

^*^*^*^*^*^*^*^*ایران کمیاب^*^*^*^*^*^*^*^*

من حمید هستم از شیراز . در این مکان سعی خواهم کرد جدیدترین نرم افزارها , ترفندها و موزیک و مطالب جالب دیگر را قرار دهم .

نرم افزار های جاوا

 
alt
سلام
نرم افزار های جاوا از جمله نرم افزار هایی هستند که بر روی اکثر گوشی هایی که جاوا را پشتیبانی میکنند قابل نصب هستند و به همین دلیل از محبوبیت خاصی نزد کاربران برخوردار هستند.
این نرم افزار ها به دلیل حجم کمی که دارند بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند اما پیدا کردن تک تک آن ها در محیط اینترنت نیازمند وقت و حوصله زیادی میباشد؛از این رو تصمیم گرفتم که مجموعه ای کم نظیر و فوق العاده از مجموعه نرم افزار های کاربردی را برای گوشی های سونی اریکسون که از سیستم عامل جاوا پشتیبانی میکنند را در 3 سری برای دانلود آماده کنم تا شما آن ها را دانلود کنید و لذت ببرید.
برای دانلود سری سوم از این مجموعه به ادامه مطلب برید.

altپسورد باز کردن فایل:downloadha1.blogsky.com
(به کوچک بودن همه حروف دقت کنید)
نکته:کلیه برنامه ها با کرک و شماره سریال میباشند و سری سوم از مجموعه برنامه های کاربردی برای گوشی های سونی اریکسون شامل 200 برنامه میباشد.